EKSKLUSIF!!! Punca Sebenar Gadis Rambut Karat DIBELASAH di Bachok, Kelantan (VIDEO VIRAL)

EKSKLUSIF!!! Punca Sebenar Gadis Rambut Karat DIBELASAH di Bachok, Kelantan (VIDEO VIRAL)


Susulan video viral yang memaparkan seorang gadis berambut karat dibelasah teruk oleh dua wanita yang juga berambut karat, seorang individu tampil memberitahu keadaan yang sebenar.
Betina itu jealous sebab perempuan itu masih berhubung dengan bekas teman lelaki dia yang bernama Shahir itu. Jadi, nak salahkan siapa? Lelaki itu pun nak juga melayan dia lagi. Tetapi yang dipukulnya perempuan itu seorang saja. Lelaki itu tidak pula dia nak bantai sekali. Takut kena tinggal ke betina garik?
Saya kenal budak perempuan yang kena pukul itu. Dia darah daging saya sendiri,
Menurutnya juga, wanita yang memukul itu adalah anak kepada seorang Datuk.

Datuk mana saya tidak pasti. Lama juga tidak berjumpa dengan anak buah saya itu, dah lama sangat sebab dia sebelum ini menetap di Turki. Balik semula ke sini, kenal dengan Shahir. Lepas itu mereka putus. Mereka berhubung semula, tengok-tengok Shahir sudah ada teman wanita yang lain. Itu yang menyebabkan betina itu mengamuk. Dengar kata ada yang sudah menyerahkan diri di balai polis dan semua sudah ditahan
 Jadi bukan lah sebab ditipu tuala wanita seperti yang tersebar sebelum ini.

Apa pun, rata-rata netizen mengutuk tindakan tersebut. Ramai rupanya antara kita yang hilang daya pemikiran apabila yang berada disekelilingnya hanya mampu melihat tanpa membuat apa-apa.

Hidup Melayu!!!!

0 Response to "EKSKLUSIF!!! Punca Sebenar Gadis Rambut Karat DIBELASAH di Bachok, Kelantan (VIDEO VIRAL)"

Post a Comment